Subject: FW: Liiklusvälise tegevuse loa taotlus (avalik üritus) LHV suvepäev, Paunküla heaolukeskus 19.07.2025
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Fri, 9 May 2025 09:03:18 +0300

Saatja: Mihkel Vanamb <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: neljapäev, 8. mai 2025 11:37
Adressaat: Jaan Saia <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Liiklusvälise tegevuse loa taotlus (avalik üritus) LHV suvepäev, 
Paunküla heaolukeskus 19.07.2025

Tere!

Saadan kooskõlastamiseks liiklusvälise tegevuse loa taotluse (avalik üritus) 
dokumendid.

Lugupidamisega

Mihkel Vanamb

Meeskond Security OÜ

Tel +(372) 5837 9709

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.